Skip to main content

Bedrijven en merken succesvoller en slagvaardiger maken.

Tastbare resultaten met daadkrachtige executie vanuit een uitvoerbare en gedragen strategie.

Mijn werk voor Pets Place.

100-en programma’s, projecten en campagnes

Mijn ervaring omvat het werken met (inter)nationale bedrijven en merken. In B2C, D2C en B2B. Als vast onderdeel van het team, vanuit bureauzijde en als interim professional. Op 100-en programma’s, (digitale) projecten en omni-channel campagnes.

Een schat aan ervaring en best practices

Wat ik meebreng, is een schat aan ervaring en best practices. In marketing, marketing communicatie, CRM & loyalty, e-commerce en digital. Kwaliteit verzekerd. Ook op de overkoepelende aandachts-gebieden customer experience en digitale transformatie.

20 verschillende branches in B2C, B2B en B2B2C

Mijn ervaring omvat 20 verschillende branches, w.o. FMCG, CPG, retail, fashion, sport, automotive, aviation, professional services, supply chain en manufacturing. Meer weten over een van de cases? Bel me dan op 06 41 54 56 78 of mail me op gerben@buschbriarbackwood.nl.

“Gerben was instrumental in designing a global brand process enabling marketing to create and deploy campaigns to support the business and strengthen the brand.”

Helene Abel HansenCMO @ Stokke

Stokke

Global brand communication aansturen en insights-gedreven manier van werken invoeren

Pets Place

Via een CRM-strategie en een loyaliteitsprogramma naar omnichannel customer engagement

Nederlandse Loterij

Slagvaardig en efficiënt CRM team en heldere MarTech implementatie roadmap

Tommy Hilfiger

Ontwikkelen en implementeren van het pan-Europese MyTommy klantprogramma met beloning op basis van brand engagement

Royal IHC

Ontwikkelen en implementeren van een loyalty marketing en business strategie voor de spare parts markt

Blokker

Concrete projecten roadmap voor versnelling in customer experience en commerciële groei

ARTIS

Loyale bezoekers via customer journey mapping, CRM-strategie en ICT ‘fit for purpose’ assessment

Marel

ICT assessment en strategische roadmap voor inbound marketing plus pragmatische cx optimalisatie

Nike TEAM

Commerciële groei voor TEAM sales via marketing automation en een pragmatische CRM roadmap

Beequip

Groeistrategie voor een optimale Beequip klantervaring in de hele customer journey en lifecycle

Nationale Postcode Loterij

Gesegmenteerde, data-gedreven e-mail marketing en managed e-mail services

Rijksmuseum

Ontwikkelen van de CRM- en communicatiestrategie gericht op een optimale customer experience

Pon Automotive

Data-gedreven e-mail marketing voor een optimale customer experience in pre- en after-sales

Bugaboo

Ontwikkelen van een wereldwijde e-commerce strategie inclusief implementatieplan en business case

Rabobank

Ontwikkelen van een data-gedreven business concept dat klanten helpt hun persoonlijk en financiële doelen te realiseren

Praxis

Ontwikkelen van een omni-channel loyalty marketing strategy en programma

Cadillac

Pan-Europese CRM-strategie, loyalty marketing en omni-channel campagnes

Grolsch

Consumer loyalty programma en activatiecampagnes voor een betere brand experience en consumer engagement

Vacanceselect

Een gepersonaliseerde customer experience met een loyalty marketingstrategie en -programma

Telfort / O2

Een CRM end-to-end proces dat klanten een optimale customer experience biedt

KLM Cargo

Digital als de 'enabler' voor een transparent intern prijsbeleid en wederkerige prestatiecontracten

Commodore

Inrichten en managen van de dagelijkse logistieke en supply chain management operatie

IBM/Nedlloyd

Digitale transformatie voor een betere concurrentiepositie in 3PL supply chain services