Skip to main content

Veelzijdig co-piloot die strategie

uitvoert en direct resultaat levert.

Ik maak strategie scherper, implementeer de marketing

technologie en verbeter de organisatorische operatie.

Ervaring

Het voordeel van ervaring: weten wat wel en niet werkt. Door voorop te lopen in het vak heb ik me in de praktijk ontwikkeld tot een complete, veelzijdige marketeer. Waar je me voor belt:

  • (Data-driven) marketing
  •  Groei-/marketingstrategie
  • Customer experience (CX)
  • Merkbeleving (BX)
  • Digitale transformatie
  • Customer Relationship Management (CRM)
  • Klantloyaliteit, acquisitie & retentie
  • Merkcommunicatie
  • Product marketing (GTM)
  • E-commerce
  • Leiderschap
  • Marketing operations
  • Business operations
  • Teamontwikkeling

Ervaring die z’n waarde bewijst in dit uitdagende experience en transformation tijdperk.

Soft skills

Resultaat boek je natuurlijk niet alleen met je inhoudelijke vaardigheden. Wie je bent als persoon bepaalt mede het succes. Wat mensen met wie ik heb samengewerkt en klanten over mij zeggen:

  • Strategische denker
  • Pragmatisch doener
  • Kritisch denkvermogen
  • Analytisch
  • Probleemoplossend
  • Betrokken & loyaal
  • Empatisch
  • Pro-actief
  • Energiek
  • Creatief
  • Communicatief
  • Verbindend
  • Stakeholder management
  • Flexibel
  • Aanpassingsvermogen
  • Cross-functioneel leiderschap
  • multi-cultureel leiderschap
  • Overzicht houdend
  • Oog voor detail

Playbook

Ik help je orde scheppen, focus aanbrengen en je strategie uitvoeren. Doelgericht met duidelijke prioriteiten. Met waarde waar marketing, operations en IT elkaar raken. Voordelen:

  • Directe operationeel
    – hit the ground running.
  • Door een bewezen, no-nonsense digital transformation playbook
    – gericht op waardecreatie, groei en schaalbaarheid.
  • Met sterke executiekracht
    – strategie concreet maken én realiseren.
  • Focus op brand en customer experience
    – customer first.
  • Oog voor de impact op technologie en de organisatie
    – binnen klantgerichte B2C en B2B én technologie-gedreven organisaties.
  • Operational excellence
    – Als je transformeert veranderen processen.

Mijn klanten zeggen dat ik altijd kwaliteit en resultaat lever. Waar voor je geld.

Het resultaat

In uitvoering

  • Integrale aanpak.
  • Optimale afstemming tussen Marketing en IT (MarketingOps).
  • Duidelijke, waarde-gedreven roadmap.
  • Betrokken aansturing van interne en externe stakeholders.
  • Goed geïnformeerde organisatie op alle niveaus, van C-level tot operatie.

Top-line

  • Marketingcampagnes die beter resoneren.
  • Trouwere klanten met een grotere merkbetrokkenheid die vaker en meer kopen.
  • Hogere conversie in je webshop en fysieke winkels.
  • Merk met een herkenbare customer, employee en candidate experience.
  • Marketing technologie die doet wat het belooft.

Bottom-line

  • Beter inzicht in prestaties (KPI’s/OKR’s).
  • Efficiëntere processen in marketing operations (operational excellence).
  • Een geïntegreerde, agile manier van werken met alle business functies.
  • Benut groeipotentieel van teams en teamleden.
  • Vrijgemaakt CX/marketingbudget door een efficiënter én effectiever IT-landschap.