Skip to main content

Strategie geeft richting, maar

groei zit écht in de uitvoering.

Ik gebruik een no-nonsense digital transformation

playbook dat aantoonbaar snellere en duurzame

groei oplevert.

Je wilt niet wakker liggen

Digitale transformatie kan een hoofdpijndossier zijn. Blijkt dat ook vaak, want 70-80% ervan mislukt volgens McKinsey en aanverwanten.

Mislukking, vertraging en stijgende kosten. Dat roept vragen op:

  • Ga ik het budget nog wel halen?
  • Ga ik de business case nog kunnen verantwoorden?
  • Gaat die hyper-personalisatie dan tóch op de lange baan?
  • En, gaat het downsizen van het loyaliteitsprogramma wel die extra omzetgroei brengen waarmee ik had gerekend?
  • Blijft customer experience een papieren tijger en wat betekent dat voor ons marktaandeel?

Dus complex, ja, dat is het: een meerjarig programma waarin strategie, IT, mensen, processen, organisatieverandering en communicatie nauw verweven zijn.

Je wilt grip op complexiteit en groei

Ik help je orde scheppen, focus aanbrengen en vooruitgang boeken. Met een brede, bewezen skillset ben ik een waardevolle co-piloot of rechterhand – iemand die helderheid, vaart én resultaat brengt. Wat ik meebreng:

  • Directe waarde – hit the ground running.

  • Kracht in executie – strategie concreet maken én realiseren.

  • Diepe ervaring in digital en data – binnen klantgerichte én technologie-gedreven organisaties.

  • Tweetalig in business én IT – ik verbind ze en breng samenwerking tot stand.

  • Operational excellence – procesverbetering is altijd onderdeel van de transformatie.

  • Sterke marketingexpertise – in CRM & loyalty, e-commerce en merkcommunicatie.

  • Bewezen best practices – gebaseerd op meer dan 25 jaar hands-on ervaring.

  • Een betrouwbaar digital transformation playbook – gebouwd op impact en schaalbaarheid.

  • Ervaring die waarmaakt – en merk-, klant- én medewerkersbeloften tot leven brengt.

Beschikbaar voor consultancyopdrachten, interim leadership, fractional CMO/CDO-rollen – of een vaste functie, zolang er energie van uitgaat.

Het resultaat

In uitvoering

  • Integrale aanpak.
  • Optimale afstemming tussen Marketing en IT (MarketingOps).
  • Duidelijke, waarde-gedreven roadmap.
  • Betrokken aansturing van interne en externe stakeholders.
  • Goed geïnformeerde organisatie op alle niveaus, van C-level tot operatie.

Top-line

  • Marketingcampagnes die beter resoneren.
  • Trouwere klanten met een grotere merkbetrokkenheid die vaker en meer kopen.
  • Hogere conversie in je webshop en fysieke winkels.
  • Merk met een herkenbare customer, employee en candidate experience.
  • Marketing technologie die doet wat het belooft.

Bottom-line

  • Beter inzicht in prestaties (KPI’s/OKR’s).
  • Efficiëntere processen in marketing operations (operational excellence).
  • Een geïntegreerde, agile manier van werken met alle business functies.
  • Benut groeipotentieel van teams en teamleden.
  • Vrijgemaakt CX/marketingbudget door een efficiënter én effectiever IT-landschap.

Mijn klanten zeggen

dat ik altijd kwaliteit

en resultaat lever.

Waar voor je geld.

Mijn soft skills pakket

Het gaat mij om concreet resultaat. En het leveren van kwaliteit. Waar voor je geld. Dat is wat klanten met wie ik heb gewerkt zeggen.

Uiteindelijk is het een optelsom van de ervaring die ik meebreng en wie ik ben:

  • Betrokken & empatisch
  • Loyaal
  • Strategische & kritisch denker
  • Creatief
  • Communicator & verbinder
  • Vaardig in stakeholder management
  • Flexibel & aanpassingsvermogen
  • Pro-actief
  • Cross-functioneel & multi-cultureel leiderschap
  • Analytisch
  • Probleemoplosser
  • Overzicht & oog voor detail

Het is juist deze mix van ervaring en mindset die helpt om beweging, verbinding en blijvende impact te creëren.