Skip to main content

Strategie zorgt voor richting.
Executie voor waarde en groei.

Co-driver en groeiversneller. Van strategie naar

resultaten door waarde-gedreven executie.

Jouw uitdaging

Waar marketing, operations en technologie elkaar raken, is de uitvoering van strategie vaak complex. Marketing en IT zijn vaak gescheiden werelden. Spreken een andere taal. Terwijl de hele organisatie mee moet.

Helemaal in het speelveld van customer experience (CX) en digitale transformatie. Omdat dit nu eenmaal alle bedrijfsfuncties in de organisatie raakt. Dat herken je vast wel.

Mijn oplossing

Als (fractional) marketing executive en senior interim, change en programma manager ben ik jouw sidekick. Jouw ervaren co-driver. Met veel waardevolle kilometers op de teller. Wat mij kenmerkt is veelzijdigheid. Die heb je nodig om individuele sub-domeinen als CRM & loyalty, e-commerce, brand en activatiemarketing te verbinden tot een samenhangende customer experience.

Strategie geeft weliswaar richting. Ik heb ze zelf veelvuldig ontwikkeld. Toch levert alleen de uitvoering daarvan groei en waarde. Daarom is mijn focus sterk uitvoeringsgericht. Ik neem verantwoordelijkheid. Ontrafel complexiteit. Zorg voor de juiste randvoorwaarden én voor waarde-gedreven uitvoering. Krachtig. Doelgericht. Met versneld resultaat. Te boeken als interim en programma manager of op contract-basis. Of, als die chemie blijft sprankelen, in een permanente rol.

Just DO it.

Wat het je oplevert

In uitvoering

  • Integrale aanpak.
  • Optimale afstemming tussen Marketing en ICT.
  • Duidelijke, waarde-gedreven roadmap.
  • Betrokken aansturing van interne en externe leveranciers.
  • Goed geïnformeerde organisatie, van C-level tot operatie.

Top-line

  • Marketingcampagnes die beter resoneren.
  • Trouwere klanten die vaker en meer kopen.
  • Hogere conversie in je webshop en fysieke winkels.
  • Een merk met een herkenbare customer, employee en candidate experience.
  • Want je mensen moeten het merk binnen voelen om het buiten waar te maken.

Bottom-line

  • Beter inzicht in prestaties.
  • Efficiëntere processen in marketing operations.
  • Een horizontale – agile – manier van werken over alle business functies heen.
  • Benut groeipotentieel van teams en teamleden.
  • Operational excellence.

Mijn klanten zeggen

dat ik altijd kwaliteit

en resultaat lever.

Waar voor je geld.

Wat je krijgt

Waar voor je geld. Klanten met wie ik gewerkt heb, zeggen dat ik altijd kwaliteit en resultaat lever. Vaak meer dan verwacht. Mijn package deal:

  • Instant waarde. Ik ben van hit the ground running.
  • Geïntegreerde aanpak, want verandering raakt vaak andere organisatieonderdelen.
  • Cross-functioneel en cross-cultureel manager en leider.
  • Ervaring in politiek gevoelige, wereldwijde organisaties en met complexe uitdagingen.
  • Uniek trackrecord van succes op het kruispunt van marketing, operations, data en technologie.
  • Beheersing van de taal van zowel C-level als ICT.
  • Degelijke overdracht met actieplan aan het einde van de samenwerking.
  • Loyaliteit. Ongeacht de duur van de opdracht.
  • Analytische vermogens gekoppeld aan daadkracht.
  • Dynamiek en veel energie.