Skip to main content

Interim, change en programma management.

De meerwaarde van een ervaren Digital Native in marketing, operations, data en technologie.

Ik versnel,
verbeter,
& vergroot
waarde en
groei.

Stel je voor: een ervaren pro aan boord. Aan jouw zijde of in jouw team.

  • Met unieke vaardigheden op het snijvlak van marketing, operations, data en ICT.
  • Die het DNA van een digital native heeft en weet hoe je transformaties leidt en managet.
  • Een bewezen aanpak heeft waarmee je waarde en groei versnelt, verbetert en vergroot.
  • En direct operationeel is.

Die wil je!  Als co-piloot. Als tijdelijke vervanging. Als aanjager. Als kwartiermaker.

Interim management

Kies voor verfrissend tijdelijk leiderschap voor je (brand) marketing, e-commerce en CRM teams. Met aandacht voor de verbetering van individuele en teamprestaties. Een optimaal operating model. En behoudt en ontwikkel talent door oprechte en inspirerende employee en candidate experiences.

Change management

Leg met efficiëntere processen de basis voor een betere customer experience. Maak met slim service design investeringsbudget vrij. Wordt slagvaardiger met een integrale manier van werken. Breng als scale-up de structuur aan voor de volgende groeifase en exit. En transformeer – digitaal en organisatorisch – met breed draagvlak.

Programma management

Doe je voordeel met heldere regie over je (digitale) transformatie programma. Op basis van een SMART ambitie. Een doordachte implementatie roadmap. Met een waarde-gedreven prioritering en uitvoering van projecten. En de customer journey als uitgangspunt. Ook als Product Owner extraordinaire.

Bekijk de Stokke case.

1

Prestatieverbetering

Verbeter versneld het rendement en de on-brand prestaties in de hele customer journey via een assessment, heldere prioriteiten en pragmatische implementatie en executie (o.a. UX/VD, CRO, CX).
2

Marketing communicatie

Maak je marketing communicatie krachtiger. Met doordachte plannen. Effectieve (global) campagnes en aansturing van interne en externe leveranciers en stakeholders. En verbeter je campagneprestaties.
3

VIP Intervisie

Een hele dag. Onverdeelde 1:1 aandacht voor jouw uitdagingen en vragen waar jij van wakker ligt. Met als resultaat een globale visie of aanpak, duidelijke prioriteiten en boardroom agendapunten.
4

Coaching

1:1 begeleiding in customer experience en (digitale) transformatie. In strategie-vorming, implementatie en de operatie. Maak gebruik van unieke ervaring op het snijvlak van marketing, operations, data en ICT.