Ontwikkel een strategie die ons – wereldwijd opererend merk in de productie en levering van kinderwagens – gaat helpen aan eigen e-commerce omzet en groei en die bestaande relaties met retailpartners wereldwijd respecteert.
Uitvoering
De basis
- Grondige analyse: In beeld brengen van markt- en retailtrends, klantgedrag en de concurrentie en hun e-commerce proposities via intensieve desk research en field research in een aantal lokale markten wereldwijd.
Business- en digitale transformatie
- E-commerce strategie: Ontwikkelen van de wereldwijde e-commerce strategie, rekening houdend met bestaande retailpartner relaties met o.a. de volgende onderdelen:
- Product portfolio
- Pricing
- Distributie
- Operations
- Globaal ontwikkel-, implementatie- en roll-out plan naar lokale markten.
- Business case
- Innovatie: ontwikkelen van en concept dat een win-win situatie oplevert, waarbij retailers worden beloond voor verkopen die uiteindelijk via Bugaboo.com plaatsvinden. En direct prospect data oplevert voor verdere opvolging in het aankoopproces.
Resultaat
- Direct na afloop van de presentatie van de voorgestelde strategie goedkeuring door de directie en Raad van Commissarissen.