Opdracht

Ontwikkel een strategie die ons – wereldwijd opererend merk in de productie en levering van kinderwagens – gaat helpen aan eigen e-commerce omzet en groei en die bestaande relaties met retailpartners wereldwijd respecteert.

Uitvoering

De basis

  • Grondige analyse: In beeld brengen van markt- en retailtrends, klantgedrag en de concurrentie en hun e-commerce proposities via intensieve desk research en field research in een aantal lokale markten wereldwijd.

Business- en digitale transformatie

  • E-commerce strategie: Ontwikkelen van de wereldwijde e-commerce strategie, rekening houdend met bestaande retailpartner relaties met o.a. de volgende onderdelen:
    • Product portfolio
    • Pricing
    • Distributie
    • Operations
    • Globaal ontwikkel-, implementatie- en roll-out plan naar lokale markten.
    • Business case
  • Innovatie: ontwikkelen van en concept dat een win-win situatie oplevert, waarbij retailers worden beloond voor verkopen die uiteindelijk via Bugaboo.com plaatsvinden. En direct prospect data oplevert voor verdere opvolging in het aankoopproces.

Resultaat

  • Direct na afloop van de presentatie van de voorgestelde strategie goedkeuring door de directie en Raad van Commissarissen.