Help ons met activatiecampagnes, o.a. rondom onze Grolsch sponsoringactiviteiten van muziekfestivals als Sensation White, Mysteryland, North Sea Jazz en Lowlands, aan betere verkoopresultaten.
Uitvoering
Digitale transformatie
- Merkactivatie: Ontwikkelen en managen van een groot aantal omni-channel brand activation campagnes. Creatieve conceptontwikkeling, productie van alle assets, implementatie, monitoren van de campagneresultaten en eventueel bijsturen van de campagnes.
Business transformatie
- CRM- en loyalty programma pilot: ontwikkelen, implementeren en managen van Grolsch Music. Een CRM- en loyaliteitsplatfrom rondom de door Grolsch gesponsorde muziekfestivals. Met punten sparen o.b.v. gekochte producten. Kans maken op meet & greets met artiesten of VIP-arrangementen. En een online merchandising shop waar je je punten kon verzilveren voor Grolsch goodies.
Resultaat
- Stijging van het marktaandeel in een dalende biermarkt.
- Hoge mate van interactie van Grolsch-drinkers met de campagnes.
- Meer dan 300.000 geregistreerde Grolsch-klanten in het 1e jaar van de CRM- en loyaltyprogramma pilot.
- Diepe inzichten in socio-demografische kenmerken, muziek- en smaakvoorkeuren en de mate van brand engagement (merkbetrokkenheid).