Skip to main content

Bedrijven en merken succesvoller en slagvaardiger maken.

Het gaat om tastbare resultaten door

daadkrachtige executie vanuit een

uitvoerbare en gedragen strategie.

Mijn werk voor Pets Place.

100-en programma’s, projecten en campagnes

Mijn ervaring omvat het werken met (inter)nationale bedrijven en merken. In B2C, D2C en B2B. Als vast onderdeel van het team, vanuit bureauzijde en als interim professional. Op 100-en programma’s, (digitale) projecten en omni-channel campagnes.

Een schat aan ervaring en best practices

Wat ik meebreng, is een schat aan ervaring en best practices. In marketing, marketing communicatie, CRM & loyalty, e-commerce en digital. Kwaliteit verzekerd. Ook op de overkoepelende aandachts-gebieden customer experience en digitale transformatie.

20 verschillende branches in B2C, B2B en B2B2C

Mijn ervaring omvat 20 verschillende branches, w.o. FMCG, CPG, retail, fashion, sport, automotive, aviation, professional services, supply chain en manufacturing. Meer weten over een van de cases? Bel me dan op 06 41 54 56 78 of mail me op gerben@buschbriarbackwood.nl.

“Gerben was instrumental in designing a global brand process enabling marketing to create and deploy campaigns to support the business and strengthen the brand.”

Helene Abel HansenCMO @ Stokke

Stokke

Transformatie naar een data-gedreven, klant- gerichte manier van werken, zorgt voor betere global brand en activatiecampagnes.

Pets Place

Sterke groei in resultaten door ontwikkeling en implementatie van een loyaliteitsstrategie en -programma in 7,5 maanden.

Nederlandse Loterij

Gedragen aanpak voor een slagvaardig CRM team, een customer experience GTM en een pragmatische digitale transformatie.

Tommy Hilfiger

100-en miljoenen extra omzet door aankopen van betrokken members in het Europese Tommy Hilfiger Club loyaliteitsprogramma.

Royal IHC

E-commerce self-service portal met reserveonderdelen voor baggerschepen en een customer mindset creëren loyale klanten .

Blokker

Concrete projecten roadmap als basis voor omni-channel en e-commerce groei en betere customer experience.

ARTIS

Via customer journey map en een ICT-assessment naar een aanpak gericht op loyale klanten en betrokken sponsoren.

Marel

ICT- en UX-assessment en implementatie roadmap als basis voor de uitvoering van inbound marketing en CX optimalisatie.

Cadillac

Europese CRM-strategie en omni-channel campagnes zorgen voor customer experience en groei in conversie, verkopen en loyaliteit.

IBM/Nedlloyd

Digital transformation programma versterkt de concurrentiepositie via operationele kostenreductie en supply chain tranparantie.

Nike TEAM

Extra e-commerce omzetstroom via een interactieve brochure en optimaal profiteren van het partnership via merkactivatie.

Beequip

Pragmatisch groeistrategie voor een optimale Beequip klantervaring in de hele customer journey en lifecycle.

Nat. Postcode Loterij

Via slimme marketing automation draagt het kanaal e-mail bij aan de groei in deelnemers en voor 28% aan nieuwe lotenverkoop.

Rijksmuseum

Data-gedreven marketing- en communicatie- strategie stimuleert (herhaal)bezoek en vergroot de omni-channel bezoekerbeleving.

Pon Automotive

Meer leads en een betere customer experience voor en na aankoop met data-gedreven conversie optimalisatie.

Bugaboo

Een wereldwijde e-commerce strategie stimuleert D2C verkopen en beloont retail partners voor hun verkoop inspanningen.

Rabobank

Data-gedreven, zintuiglijk bankieren helpt klanten op een innovatieve manier hun persoonlijke financiële doelen te realiseren.

Praxis

Via data-gedreven e-mail marketing en een CRM- en loyalty strategie naar hogere conversie en een persoonlijk DHZ experience.

Grolsch

Omni-channel merkactivaties en een loyaliteitsprogramma als basis voor groei in marktaandeel en een jump in merkbeleving.

Vacanceselect

Met een fris merk, een nieuwe CRM back-end en een strategie gericht op inspiratie naar omzetgroei in een dalende markt.

Telfort / O2

Integraal operationeel end-to-end proces biedt een betere customer experience en zorgt voor beter campagne rendement.

KLM Cargo

Met een global pricing tool en wederkerig contractbeleid naar groter aantal gewonnen offertes en kortere vliegtuigomkeertijd.

Commodore

Een pragmatisch en slimme inrichting van de logistieke organisatie zorgt voor soepele uitvoering in de supply chain operatie.